2022. már 31.

Spenótos-sajtos csiga

írta: Heqet09
Spenótos-sajtos csiga


275736879_345765110897386_4671199005834111145_n.jpgZöldséges finomság, melyet a kertben még mindig termő spenót felhasználásával készítettem. Azt hiszem, nagyon nagy szerencse, hogy néhány spenót tövet hagytam magszárba menni tavaly, mert abból szedtem meg idénre a vetőmagot is és a szedéskor bizony került a talajra is, ami szépen kikelt az ősz folyamán és egész télen friss áruval látott el bennünket.

Leveles tésztát aránylag gyakran használok, mert gyorsan lehet vele dolgozni és bár nem mondhatnám, hogy kiadós nassolni való készíthető belőle, de mégis van valami finomság az asztalon.

  • 1 csg levelestészta (nem fagyasztott) megkentem
  • 1 tojás és
  • 1 kanál víz keverékével.
  • 25dkg spenótot saját levében megdinszteltem és amikor kihűlt, hozzáadtam
  • 1 natúr tömlős sajtot,
  • 20 dkg reszelt trappistát,
  • sót,
  • borsot és
  • 3 gerezd reszelt fokhagymát.

Alaposan összekevertem és a tésztára kentem. A tésztát feltekertem, külsejét is megkentem

  • tojással,

majd ujjnyi vastag szeletekre vágtam, sütőpapírral bélelt tepsibe tettem és 180 fokon 20 perc alatt készre sütöttem. 

Ugye milyen egyszerű? És garantálom, hogy nem fogtok csalódni, mert nagyon finom is!

Szólj hozzá

konyha spenót csiga gyors sajt leveles tészta Egyszerű