2021. feb 10.

Bőrös lapocka vele sült édesburgonyával és karfiollal

írta: Heqet09
Bőrös lapocka vele sült édesburgonyával és karfiollal

2021,02,09

Hétvégére egy jó kis sültet gondoltam ki.

Gyönyörű bőrős lapockára sikerült szert tennem, és mivel eddig még soha nem ettem édesburgonyát, hát vettem azt is. 

A húst steak fűszerkeverékkel és jó sok reszelt fokhagymával dörzsöltem be és néhány órán át hagytam így pihenni, hogy az ízek járják át rendesen. Megpucoltam az édesburgonyát és a kamrában lévő karfiolt is rózsára szedtem. A tepsiben elhelyeztem a húsokat, és ráhalmoztam a hasábokra vágott édesburgonyát és a rózsáira szedett karfiolt. Ezeket külön nem ízesítettem. Nyakon öntöttem egy pohár vízzel, alufóliával lefedtem és betoltam a 200 fokos sütőbe.

20210206_120237.jpg

Másfél óra múltán levettem a fóliát és átfordítottam a húsokat. Így a zöldségek alulra kerültek és megfürödtek a húsból kisült fűszeres zsírban. Ettől kezdve már csak pirosra kellett sütni a husik mindkét oldalát.

Isteni finom és nagyon laktató fogás, mindenkinek szeretettel ajánlom. :)


20210210_100355.jpg

Szólj hozzá

konyha karfiol sertéshús édes burgonya sültek reg-enoros recept