2021. dec 21.

Falidísz vagy falióra alap

írta: Heqet09
Falidísz vagy falióra alap

fb_img_1640086286314.jpgEzt a falidíszt kartonpapír és hurkapálcikák felhasználásával készítettem. Némi fekete festék és öntapadó glitteres fólia segített az egységes szerkezet illetve a túlzott egyszínűség oldásában.

Kartonpapírból ( ilyen célokra én rendszerint a macskakonzervek gyűjtődobozát használom) egy csészealj körberajzolásával kapott kör formát vágtam ki. 8 darab hurkapálcát kettévágtam és , mintha napsugarak lennének, kb 1 centiméternyi részre felragasztottam a kartonra. Majd egy ugyanakkora körformával, mint az alap lezártam. Így a két kartonlap között stabilan rögzültek a ragasztott pálcák.

Fekete kartonból csepp-formákat vágtam ki, 32 darabot, melyek nagyjából 5 cm hosszúak. Ezeket felragasztottam a hurkapálcákra úgy, hogy mindegyikre 2-2 darab került. A középső kartont és a hurkapálcákat fekete akrillfestékkel lekentem, és száradás után a közepére glitteres fóliából, valamint egy 5 forintos felhasználásával ugyanebből a csilivili fóliából kicsi köröket vágtam ki és ragasztottam a képen látható helyekre. 

Természetesen a színek változtatásával más és más hangulatot lehet teremteni, és a formák sincsenek kőbe vésve, használjátok a kreativitásotokat!

Ötletként felmerült, hogy a közepére egy óraszerkezet felszerelésével új funkciót is adhatunk remekművünknek, ami egyedi, kétkezi, kreatív és újrahasznosított, sőt, akár ajándékba is adható.

Jó munkát, ha elkészítitek, osszátok meg a fotókat!

fb_img_1640086291781.jpg

Szólj hozzá

kreatív újrahasznosítás falidísz