2021. dec 01.

Rántotthús "torta" - ha nem édesszájú az ünnepelt

írta: Heqet09
Rántotthús "torta" - ha nem édesszájú az ünnepelt

242517375_6117590268315816_2969559820554101029_n.jpgA hétvégén születésnapot ünnepeltünk, és úgy gondoltam, az édességek mellé készítek egy rendhagyó tortát is. Így született meg ez a csinos kis rántotthús torta, melynek elkészítése pofon egyszerű. Ajánlom mindenki szíves figyelmébe!
A húsokat bepaníroztam és kisütöttem, miközben elkészítettem a krumplipürét. Egy szögletes üvegtálat körberaktam a rántott szeletekkel, a közepébe felhalmoztam a krumplipürét és szépen elsimítottam. Bacon szalonnát fakanál nyelére tekertem, majd onnan egy mozdulattal lehúztam és muffin sütőformába állítottam őket. 200 fokos sütőben addig pirítottam, amíg kapott egy kis színt. Beleültettem a krumplipürébe a szalonnarózsákat és végül paszternák levelével díszítettem. 
Nálam is első próbálkozás volt (  lesz még folytatása) de bízom benne, hogy sikerült némi inspirációt adnom a rendhagyó dolgokra nyitott háziasszonyoknak. 

Szólj hozzá

konyha torta rántotthús ünnepi fogás krumplipüre